DEMAG

demag

Електродвигуни Demag

У 1819 році розпочалася історія компанії Demag Cranes & Components (Демаг Крани та Компоненти) з заснуванням фірми у місті Веттер (Німеччина). Вже в 1840 році підприємство почало виробляти мостові крани і дуже швидко почало спеціалізуватися на виробництві кранів та кранових компонентів, до яких з 1910 року також належать виробництво підйомних механізмів з електроприводом. Виробничі площі розташовані безпосередньо в Німеччині в Баварії та Тюрінгії, а також США, Індії та ін.

Двигуни з циліндричним ротором Demag

demag1

Двигуни з циліндричним ротором Z задовольняють різним завданням у галузі техніки приводу – надійно та ефективно.
Завдяки цьому вони призначені для широкого спектру варіантів застосування. І всюди переконують своєю продуктивністю:

  • Потужність двигуна до 45 кВт
  • Приводи для варіантів пересування з перетворювачем, пересування під час роботи від мережі та тривалої роботи
  • Цілеспрямоване узгодження з нашою програмою редукторів
  • Просте проектування
  • Висока ефективність приводу
  • Програмне забезпечення для розрахунку приводів за заданими фізичними параметрами

Основні переваги
Незалежно від використання потужності двигунів або гальмування з двигунами Димаг з циліндричним ротором Z ви отримуєте вигоду за допомогою широкої гами переконливих переваг.
Велика потужність двигуна

  • Потужність двигуна до 45 кВт
  • Кількість полюсів: 2, 4, 6, 8
  • Двигуни з перемиканням полюсів із двома швидкостями
  • ZBA/ZNA для пересування задач з перетворювачем
  • ZBF для завдань пересування від мережі
  • ZBE/ZNE для тривалої роботи за класом коефіцієнта енергії IE2

Конфігурована потужність гальмування

  • гальмують і не гальмують
  • Тормозний момент проектується від 0,9 до 680 Нм
  • На вибір два типорозміри гальма для кожного типорозміру двигуна
  • Двигуни, що гальмують, з циліндричним ротором ZB і дисковим гальмом (утримується силою пружини в стані без ел. живлення)
  • Точна шкала гальмівних моментів завдяки різній кількості та силі пружин
  • Різні блоки управління для виконання вимог щодо циклів комутації

Велика кількість опцій та приладдя

Двигуни, що гальмують, з конічним ротором Demag

demag2

Прості, масивні та надійні – це характеристики двигунів Демаг, що гальмують, з конічним ротором КВ. Їхній унікальний принцип гальмування робить зайвим окреме управління та додаткові елементи комутації.
Це стає можливим шляхом механічного з’єднання гальма та ротора. Результат

  • Особливо велика потужність гальмування
  • Надійність при екстремально великій частоті комутації
  • Двигуни з перемиканням полюсів з двома обертами
  • Використання приводу для режиму старт-стоп та переміщення при безпосередньому підключенні до мережі
  • Стійкість до короткочасного навантаження
  • Двигуни КВ встановлюються на редуктор через муфту

Основні переваги

Двигуни з великою потужністю

  • Потужність двигуна до 55 кВт (при 40% ПВ)
  • Кількість полюсів:2, 4, 6, 8
  • Двигуни з перемиканням полюсів з двома обертами
  • KBA для приводів старт-стоп
  • KBF для пересування з підключенням прямо до мережі

Екстремально масивне гальмо

  • Не потрібні елементи комутації
  • Не потрібне окреме управління
  • Великий термін служби гальмівних накладок завдяки ефективному відводу тепла при гальмуванні (через кожух гальма з великою площею)
  • Мала довжина конструкції та гарне відведення тепла (гальмівний диск встановлений разом із вентилятором двигуна)
  • Два виконання гальмівного диска – легкий для двигунів KBA, важкий та з підвищеним несучим моментом для двигунів KBF
  • Допускається виключно висока частота включення
  • Стійкість до короткочасного навантаження

Комфортна конфігурація он-лайн за допомогою Demag Drive Designer

  • Індикація технічних даних
  • Підтримка конструювання за допомогою 2D та 3D геометрії у всіх загальновживаних форматах даних
  • Розробка схем електроустаткування
  • Індикація термінів постачання
  • Перенесення індивідуальних налаштувань у Demag Shop

dem