DEMAG

demag

Електродвигуни Demag Cranes & Components

У 1819 році розпочалася історія компанії Demag Cranes & Components (Демаг Крани та Компоненти) з заснуванням фірми у місті Веттер-ан-дер-Рур (Німеччина). Вже в 1840 році підприємство почало виробляти мостові крани і дуже швидко почало спеціалізуватися на виробництві кранів та кранових компонентів, до яких з 1910 року також належать виробництво підйомних механізмів з електроприводом. Виробничі площі Demag Cranes & Components GmbH розташовані безпосередньо в Німеччині в Баварії та Тюрінгії, а також США, Індії та ін.

Двигуни з циліндричним ротором Demag ZB та гальмом

demag1

Двигуни Demag з циліндричним ротором, циліндричний мотор Demag Z задовольняють різні завдання в області приводів – надійні та ефективні.

Завдяки цьому вони призначені для широкого спектру застосування.

  • Потужність двигуна до 45 кВт
  • Мотори Demag для використання з перетворювачами частоти, мотор Demag для тривалої роботи
  • Добре компануються з редукторами Demag
  • Висока ефективність приводу Demag
  • Програмне забезпечення для розрахунку двигунів Demag за заданими параметрами

Основні переваги моторів Demag з циліндричним ротором і гальмом

Незалежно від потужності двигуна ви отримуєте відмінне гальмування мотора Demag, двигуни Демаг з циліндричним ротором тип Z мають різні типи:

  • Потужність двигуна до 45 кВт
  • Кількість полюсів: 2, 4, 6, 8
  • Двигуни Demag c циліндричним ротором тип Z з перемиканням полюсів та двома швидкостями
  •  Demag ZBA  для застосування  з перетворювачем та пересування
  • Demag ZBF для застосування з лінійним живленням
  • Demag ZBE для тривалої роботи за класом коефіцієнта енергії IE2
  • Demag ZBP для тривалої роботи за класом коефіцієнта енергії IE3

Корегована потужність гальмування моторів з циліндричним ротором Demag

  • Мотори з гальмом Demag
  • Тормозний момент моторів Demag з циліндричним ротором від 0,9 до 680 Нм
  • На вибір два типорозміри гальма для кожного двигуна Demag
  • Тормозячі двигуни Demag ZB з циліндричним ротором і дисковим гальмом (утримується силою пружини в стані без електричного живлення)
  • Точність регулювання гальмівних моментів на моторах Demag ZB завдяки різній кількості та силі пружин
  • Для різного часу перемикання в моторах Demag ZB використовуються різні блоки керування

Велика кількість опцій для електродвигунів Demag ZB

Двигуни, що гальмують, з конічним ротором Demag KB

demag2

Прості, масивні та надійні – це характеристики двигунів Демаг KB, що гальмують, з конічним ротором. Їхній унікальний принцип гальмування робить зайвим окреме управління та додаткові елементи комутації.

Це стає можливим шляхом механічного з’єднання гальма та ротора. Результат

  • Дуже велика потужність гальмування двигуна Demag KB
  • Надійність моторів Demag KBA при великій кількості старт-стопів
  • Стійкість до короткочасного перевантаження моторів Demag KB
  • Двигуни Demag КВ встановлюються на редуктор Demag через муфту

Основні переваги двигунів Demag KB

Двигуни з великою потужністю

  • Потужність двигуна Demag KB  до 55 кВт (при 40 % Тривалістю включення)
  • Мотор Demag KB з полюсами 2,4,6,8
  • Двигуни Demag KB з конічним ротором з перемиканням полюсів та двома швидкостями
  • Мотор Demag KBA для роботи в режимі старт-стоп
  • Мотор Demag KBF для пересування з підключенням прямо до мережі
  • Мотор Demag KBS – зі спеціальними обмотками для роботи в режимі очікування

Екстремально масивне гальмо двигуна Demag KB з конічним ротором

  • Не потрібні елементи комутації гальма
  • Не потрібне окреме керування гальма
  • Великий термін служби гальмівних накладок завдяки ефективному відводу тепла при гальмуванні (через кожух гальма з великою площею)
  • Мала довжина конструкції та гарне відведення тепла (гальмівний диск встановлений разом із вентилятором двигуна)
  • Два виконання гальмівного диска – легкий для двигунів Demag KBA, важкий та з підвищеним несучим моментом для двигунів Demag KBF
  • Допускається виключно висока частота включення двигунів Demag
  • Стійкість до короткочасного перевантаження моторів Demag

Комфортна конфігурація моторів Demag в залежності від умов використання

  • Робота мотора Demag KB з конічним ротором та гальмом.
  • Гальма мотора Demag KBA/KBF/KBS опускається як тільки мотор починає обертатися, а коли мотор Demag вимикається, то гальмо за допомогою сили пружини відразу вмикається.

dem