DEMAG
Електродвигуни Demag Cranes & Components
У 1819 році розпочалася історія компанії Demag Cranes & Components (Демаг Крани та Компоненти) з заснуванням фірми у місті Веттер-ан-дер-Рур (Німеччина). Вже в 1840 році підприємство почало виробляти мостові крани і дуже швидко почало спеціалізуватися на виробництві кранів та кранових компонентів, до яких з 1910 року також належать виробництво підйомних механізмів з електроприводом. Виробничі площі Demag Cranes & Components GmbH розташовані безпосередньо в Німеччині в Баварії та Тюрінгії, а також США, Індії та ін.
Двигуни з циліндричним ротором Demag ZB та гальмом
Двигуни Demag з циліндричним ротором, циліндричний мотор Demag Z задовольняють різні завдання в області приводів – надійні та ефективні.
Завдяки цьому вони призначені для широкого спектру застосування.
- Потужність двигуна до 45 кВт
- Мотори Demag для використання з перетворювачами частоти, мотор Demag для тривалої роботи
- Добре компануються з редукторами Demag
- Висока ефективність приводу Demag
- Програмне забезпечення для розрахунку двигунів Demag за заданими параметрами
Основні переваги моторів Demag з циліндричним ротором і гальмом
Незалежно від потужності двигуна ви отримуєте відмінне гальмування мотора Demag, двигуни Демаг з циліндричним ротором тип Z мають різні типи:
- Потужність двигуна до 45 кВт
- Кількість полюсів: 2, 4, 6, 8
- Двигуни Demag c циліндричним ротором тип Z з перемиканням полюсів та двома швидкостями
- Demag ZBA для застосування з перетворювачем та пересування
- Demag ZBF для застосування з лінійним живленням
- Demag ZBE для тривалої роботи за класом коефіцієнта енергії IE2
- Demag ZBP для тривалої роботи за класом коефіцієнта енергії IE3
Корегована потужність гальмування моторів з циліндричним ротором Demag
- Мотори з гальмом Demag
- Тормозний момент моторів Demag з циліндричним ротором від 0,9 до 680 Нм
- На вибір два типорозміри гальма для кожного двигуна Demag
- Тормозячі двигуни Demag ZB з циліндричним ротором і дисковим гальмом (утримується силою пружини в стані без електричного живлення)
- Точність регулювання гальмівних моментів на моторах Demag ZB завдяки різній кількості та силі пружин
- Для різного часу перемикання в моторах Demag ZB використовуються різні блоки керування
Велика кількість опцій для електродвигунів Demag ZB
Двигуни, що гальмують, з конічним ротором Demag KB
Прості, масивні та надійні – це характеристики двигунів Демаг KB, що гальмують, з конічним ротором. Їхній унікальний принцип гальмування робить зайвим окреме управління та додаткові елементи комутації.
Це стає можливим шляхом механічного з’єднання гальма та ротора. Результат
- Дуже велика потужність гальмування двигуна Demag KB
- Надійність моторів Demag KBA при великій кількості старт-стопів
- Стійкість до короткочасного перевантаження моторів Demag KB
- Двигуни Demag КВ встановлюються на редуктор Demag через муфту
Основні переваги двигунів Demag KB
Двигуни з великою потужністю
- Потужність двигуна Demag KB до 55 кВт (при 40 % Тривалістю включення)
- Мотор Demag KB з полюсами 2,4,6,8
- Двигуни Demag KB з конічним ротором з перемиканням полюсів та двома швидкостями
- Мотор Demag KBA для роботи в режимі старт-стоп
- Мотор Demag KBF для пересування з підключенням прямо до мережі
- Мотор Demag KBS – зі спеціальними обмотками для роботи в режимі очікування
Екстремально масивне гальмо двигуна Demag KB з конічним ротором
- Не потрібні елементи комутації гальма
- Не потрібне окреме керування гальма
- Великий термін служби гальмівних накладок завдяки ефективному відводу тепла при гальмуванні (через кожух гальма з великою площею)
- Мала довжина конструкції та гарне відведення тепла (гальмівний диск встановлений разом із вентилятором двигуна)
- Два виконання гальмівного диска – легкий для двигунів Demag KBA, важкий та з підвищеним несучим моментом для двигунів Demag KBF
- Допускається виключно висока частота включення двигунів Demag
- Стійкість до короткочасного перевантаження моторів Demag
Комфортна конфігурація моторів Demag в залежності від умов використання
- Робота мотора Demag KB з конічним ротором та гальмом.
- Гальма мотора Demag KBA/KBF/KBS опускається як тільки мотор починає обертатися, а коли мотор Demag вимикається, то гальмо за допомогою сили пружини відразу вмикається.