DEMAG
Електродвигуни Demag
У 1819 році розпочалася історія компанії Demag Cranes & Components (Демаг Крани та Компоненти) з заснуванням фірми у місті Веттер (Німеччина). Вже в 1840 році підприємство почало виробляти мостові крани і дуже швидко почало спеціалізуватися на виробництві кранів та кранових компонентів, до яких з 1910 року також належать виробництво підйомних механізмів з електроприводом. Виробничі площі розташовані безпосередньо в Німеччині в Баварії та Тюрінгії, а також США, Індії та ін.
Двигуни з циліндричним ротором Demag
Двигуни з циліндричним ротором Z задовольняють різним завданням у галузі техніки приводу – надійно та ефективно.
Завдяки цьому вони призначені для широкого спектру варіантів застосування. І всюди переконують своєю продуктивністю:
- Потужність двигуна до 45 кВт
- Приводи для варіантів пересування з перетворювачем, пересування під час роботи від мережі та тривалої роботи
- Цілеспрямоване узгодження з нашою програмою редукторів
- Просте проектування
- Висока ефективність приводу
- Програмне забезпечення для розрахунку приводів за заданими фізичними параметрами
Основні переваги
Незалежно від використання потужності двигунів або гальмування з двигунами Димаг з циліндричним ротором Z ви отримуєте вигоду за допомогою широкої гами переконливих переваг.
Велика потужність двигуна
- Потужність двигуна до 45 кВт
- Кількість полюсів: 2, 4, 6, 8
- Двигуни з перемиканням полюсів із двома швидкостями
- ZBA/ZNA для пересування задач з перетворювачем
- ZBF для завдань пересування від мережі
- ZBE/ZNE для тривалої роботи за класом коефіцієнта енергії IE2
Конфігурована потужність гальмування
- гальмують і не гальмують
- Тормозний момент проектується від 0,9 до 680 Нм
- На вибір два типорозміри гальма для кожного типорозміру двигуна
- Двигуни, що гальмують, з циліндричним ротором ZB і дисковим гальмом (утримується силою пружини в стані без ел. живлення)
- Точна шкала гальмівних моментів завдяки різній кількості та силі пружин
- Різні блоки управління для виконання вимог щодо циклів комутації
Велика кількість опцій та приладдя
Двигуни, що гальмують, з конічним ротором Demag
Прості, масивні та надійні – це характеристики двигунів Демаг, що гальмують, з конічним ротором КВ. Їхній унікальний принцип гальмування робить зайвим окреме управління та додаткові елементи комутації.
Це стає можливим шляхом механічного з’єднання гальма та ротора. Результат
- Особливо велика потужність гальмування
- Надійність при екстремально великій частоті комутації
- Двигуни з перемиканням полюсів з двома обертами
- Використання приводу для режиму старт-стоп та переміщення при безпосередньому підключенні до мережі
- Стійкість до короткочасного навантаження
- Двигуни КВ встановлюються на редуктор через муфту
Основні переваги
Двигуни з великою потужністю
- Потужність двигуна до 55 кВт (при 40% ПВ)
- Кількість полюсів:2, 4, 6, 8
- Двигуни з перемиканням полюсів з двома обертами
- KBA для приводів старт-стоп
- KBF для пересування з підключенням прямо до мережі
Екстремально масивне гальмо
- Не потрібні елементи комутації
- Не потрібне окреме управління
- Великий термін служби гальмівних накладок завдяки ефективному відводу тепла при гальмуванні (через кожух гальма з великою площею)
- Мала довжина конструкції та гарне відведення тепла (гальмівний диск встановлений разом із вентилятором двигуна)
- Два виконання гальмівного диска – легкий для двигунів KBA, важкий та з підвищеним несучим моментом для двигунів KBF
- Допускається виключно висока частота включення
- Стійкість до короткочасного навантаження
Комфортна конфігурація он-лайн за допомогою Demag Drive Designer
- Індикація технічних даних
- Підтримка конструювання за допомогою 2D та 3D геометрії у всіх загальновживаних форматах даних
- Розробка схем електроустаткування
- Індикація термінів постачання
- Перенесення індивідуальних налаштувань у Demag Shop